zaterdag 29 november 2008

Da's ff schrikken!

Donderdag belde het verhuisbedrijf dat ze een dag eerder kwamen. Uhhhhh! De data waren toch al bevestig???? Na enig aandringen en een slapeloze nacht, bleek het toch op de afgesproken data te kunnen. Zucht! We hebben alles om de 9de en 10de gepland en het zou niet eenvoudig worden een dag eerder klaar te zijn....

Suzanne gaat ook even niet zo lekker. Ze had een hele nare hoest en ik had het idee dat ze het een beetje benauwd had. De dokter bevestigde dat en schreef vervolgens antibiotica voor. Als dat niet binnen een dag verlichting zou geven, moest ze aan de puf. Met die kleintjes krijg je dan een enorm apparaat mee wat je over neus en mond moet zetten... Gelukkig is dat ons bespaard gebleven.

Dit alles en het feit dat ik al een week niet lekker sliep en verkouden was, heeft er voor gezorgd dat ik gisteren een enorme dip had. Ik voelde me brak en mijn hele lijf zat vol spierpijn. Ik heb de halve dag geslapen en vannacht eindelijk ook weer eens goed geslapen. Nu gaat het alweer een stuk beter, op een vervelende kriebelhoest na...

De laatste week is aangebroken. Ik vind het nu toch wel erg spannend! Donderdag hebben we wel het huis officieel gekocht. Heel vreemd. Een dag als alle andere en zonder dat je er iets voor hoeft te doen (we hadden de duitse makelaar een volmacht gegeven), heb je een huis gekocht!

De financiering is nog steeds niet helemaal rond. Als het ene potje niet doorgaat financierd de bank, dat is gelukkig geen probleem, maar het zou wel een heleboel duiten schelen. Het is als het goed is nu naar Stuttgart gestuurd waar een derde persoon het papierwerk gaat bekijken en als die het ook goed vinden... Maar ze wilden misschien wel een aantal papieren in het Duits... Dat zijn nou de dingen waar ik een beetje zenuwachtig van wordt, want ga maar eens een week voor je verhuisd nog even regelen dat een aantal officiele dokumenten vertaald worden naar het Duits...

Ik zal blij zijn als we lekker in ons nieuwe huis zitten. Eigenlijk ben ik al blij als we lekker in het vakantiehuis zitten.

Geen opmerkingen: