dinsdag 11 november 2008

Alle zeilen...

Nog 4 weken precies en dan staan de verhuizers op de stoep... Het raast nu wel heel snel dichterbij en alhoewel we er heel erg naar verlangen om te verhuizen, moet er ook nog veel gebeuren.

Martijn heeft het razend druk op zijn werk. Hij heeft afgelopen week 7 dagen gewerkt met dagen erbij van boven de 12 uur... Alles om de Satelliet klaar te stomen voor de laatste belangrijke test.


Daarvoor is de Satelliet nu naar een grote vacuum kamer gebracht , waar ze de omstandigheden in de ruimte kunnen simuleren. En alleen omdat er een technisch probleem is, kan hij gelukkig woensdag en Donderdag vrij nemen. Komend weekend moet hij ook weer werken...

Hier gaat het grote regelen, opruimen, weggooien en schoonmaken gewoon door.

Fabian heeft er ook zin in! Hij zit al druk Duits te oefenen. Aan tafel begint hij regelmatig ineens in het Duits te tellen. Of hij zegt ineens: " Ik kan wat nieuws zeggen...: " En dan komt er gewoon een Nederlands woord op zijn Duits uitgesproken hahaha! Gisteren telde hij ook gewoon in het Nederlands van 10 naar 0. Toen ik helemaal verbaasd zei dat ik het erg knap vond dat hij terug kon tellen van 10 naar 1, werd ik even heftig gecorrigeerd. De O moest er OOK bij!

Suus heeft er 2 Kiezen bij, dus nu nog maar 2 te gaan. Ze heeft er wel last van, want ze zit voortdurend op haar vingers te kluiven. Ze vind het ook fijn als ik even haar tandvlees masseer, alleen is dat lichtelijk gevaarlijk, omdat ze soms de kaken op elkaar zet en even vergeet dat ze onder al wel een paar hele scherpe kiezen heeft... AU!

Geen opmerkingen: