maandag 25 mei 2009

WARM!

Is het in Nederland zo rond de 22 graden, hier is het kwik inmiddels boven de 32 uitgestegen. Het enige dat je wilt doen is je opsluiten in een koel huis of lekker ergens in het water vertoeven...

Helaas, soms is het anders! Ik ben druk aan het wassen en inpakken voor mijn kuur. begin wel een beetje zenuwachtig te worden.

Daarbij komt ook nog dat ik voor het 10 jarige waldkindergartenjubileum nog wat aan het feestboek moet doen... druk druk druk!

Maar goed, de kinderen spelen vanmiddag lekker bij Andrea en morgen ochtend komt Daniel hier, dus nu heb ik even mijn handen vrij! Ga maar gauw aan het werk!

Tot over een week of 3!

PS. Over twee dagen is het hier nog maar 15 graden! Brrrrrrrrrrrrrr!

1 opmerking:

Unknown zei

Tot binnenkort maar weer en rust lekker uit. Dat je geestelijk weer helemaal opgeladen terug mag komen!
Jeroen