maandag 19 januari 2009

zwaar...

Ik heb het hier even een beetje zwaar... Vooral met Fabian zijn gedrag. Hij is nog steeds niet de oude. Er veranderen ook nog steeds te veel dingen in zijn leventje om zijn rust weer te vinden. Verhuizen, oom en tante die er zijn en dan weer weg gaan, papa die weg is en dan weer twee dagen er is en dan wéér weg is, 'nieuwe' kleuterschool... Het uit zich vooral in NIET luisteren, nogal ruw gedrag en het niet onthouden van een aantal regels (aan tafel blijven zitten tijdens het eten en niet OVERAL aan zitten met zijn vingers).

Neem daarbij dat ik zelf ook behoorlijk moe ben de laatste weken, vooral moe van het boos worden en het aldoor herhalen, dat ik om het minste al half ontplof.

Ik had me wel ingesteld op een zware periode in het begin, maar ik heb het op het moment even helemaal gehad. Het zit ook niet mee dat Martijn nog een week extra weg is. Hij komt pas donderdag over een week weer thuis. Het is toch een redelijk eenzaam bestaan op het moment en als Suus dan ook nog een oorontsteking krijgt en op dezelfde dag Fabian van de trap af valt en met spoed naar de dokter moet, dan is iedereen toch wel erg ver weg.

Geen opmerkingen: