woensdag 3 december 2008

Uche uche...

Ik had al het gevoel dat er nog wel wat aan zou komen en ja hoor... We lijken wel de familie hoesteproest. Suzanne is gelukkig na de antibiotica niet meer benauwd, maar nog wel moe en aan het hoesten. Fabian doet ook flink mee en had vannacht behoorlijke koorts. Nu ligt hij lekker op de bank te slapen. Ik hoop dat hij vrijdag genoeg opgeknapt is voor het grote Siterklaasfeest op school.

We zouden deze week te horen krijgen of dat speciale deel van de financiering door gaat. We hebben nog niks gehoord, maar gelukkig ook nog geen bericht dat ze dokumenten in het Duits vertaald willen zien.

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe hobby. Ik maakte al dingetjes van vilten lapjes, maar nu ben ik begonnen dingen zelf te vilten van wol. Een muis en Kabouter en een bal zijn al aardig gelukt en ik ben heel enthousiast. Fabian is ook erg enthousiast en vind het geweldig wat ik allemaal maak en wat je allemaal nog kunt maken. Vanochtend zei hij zelfs: "Mamma, ga jij maar weer breien!"

Hier kun je voorbeeden zien van poppen en dieren die je van vilt kunt maken:

www.feltmaking.com

Geen opmerkingen: