donderdag 25 oktober 2007

Snelle aanpak!

Vanochtend maar weer eens naar de huisarts geweest. Sinds een paar maanden heb ik weer regelmatig last van mijn keel en zit er een grote gele blaar. Ik voel me ook weer wat vermoeider.
De dokter liet er geen gras over groeien. Na geconstateerd te hebben dat er inderdaad weer een flinke ontsteking zit, heeft ze meteen een uitstrijkje van mijn keel gemaakt (da's geen pretje!), bloed geprikt en een doorverwijzing gegeven voor een huidarts om te onderzoeken of ik geen huisstofmijtallergie heb. Dat laatste vermoedden we de laatste weken een beetje, omdat ik telkens na het schoonmaken en beddenverschonen meer last had.

Dinsdag krijg ik als het goed is de uitslag. Het zou niet leuk zijn als de test positief zou zijn, maar het zou wel heel veel verklaren en kunnen we actie ondernemen. Het verklaart in ieder geval waarom ik me zo vaak moe en verkouwig voel.

Geen opmerkingen: