donderdag 19 juli 2012

Vier maanden geleden...

Papageno
Boomgeest
... zat mijn viltatelier een beetje in het slob... Mijn internet winkeltje liep niet echt voortvarend en het meeste dat ik verkocht waren viltnaalden en kleine werkjes. Werkjes die op Dawanda staan om toch nog iets te verkopen, want eigenlijk ligt mijn hart bij het maken van gezichten en figuren. Unicaten en geen series. Dingen die niet iedereen na een paar viltlessen kan maken. Ook werden er 2 cursussen na elkaar afgezegd, omdat er te weinig aanmeldingen waren... Niet echt motiverend en ik kon mezelf nauwelijks tot vilten aanzetten. Alle twijfels kwamen boven. Toch maar handwerkjes in serie gaan produceren, of overstappen op de verkoop van materialen...

Toen kwam daar ineens dat mailtje: Of ik interesse had naar Namibie te gaan... en, alsof het zo moest zijn, heb ik in de afgelopen paar maanden meerdere van mijn unicaten verkocht, waaronder 2 grotere werken, waardoor ik 2 absolute recordmaanden gedraaid heb. Natuurlijk is het niet genoeg om van te leven, maar ik kan nu 's ochtends niet wachten om aan het werk te gaan en mooie dingen te maken.

De foto's zijn van 2 werken die ik verkocht heb en waarvan ik met gemengde gevoelens  afscheid heb genomen:)


Geen opmerkingen: