zaterdag 12 december 2009

"Mandarijntje-appelsap"

Vanochtend konden we niet echt uit bed komen, maar de kinderen, zoals altijd in het weekend, wel. Na even op hun kamer te hebben gespeeld, ging Fabian naar beneden om de tafel te dekken en de poezen te voeren. Nou staat het poezenvoer in het gootsteenkastje en ergens helemaal achter in het kastje staat de sappers (Die we al jaren niet meer gebruikt hebben.)

Fabian heeft deze dus gepakt, heeft hem aangesloten, Een stuk of 12! Mandarijnen en Sinaasappels doorgesneden, een bekertje onder het tuutje gezet en is begonnen te persen. Hoe hij erbij komt?!?!? Papa en mama waren wat minder blij. Maar Suus wilde nog wel een bekertje "mandarijntje-appelsap"

We zitten er trouwens ook weer lekker warmpjes bij. Met een nieuwe CV.  Het is mij nog nooit overkomen dat een installateur uiteindelijk op minder uitkomt dan begroot!

En een nieuwe koelkast hebben we ook. Nu is de melk ineens echt koud als hij uit de koelkast komt.

Maandag geef ik mijn eerste naaldviltworkshop. Er hebben zich tot nu toe 3 proefkonijnen aangemeld. Als het een succes is, wil ik de workshop ook een keer op een avond, of verdeeld over 2 avonden gaan geven. Het resultaat zal ik wel op de blog zetten!

Geen opmerkingen: