zondag 8 november 2009

Suusje...

Nou, Suus heeft weer een bronchitis te pakken... Volgens de kinderarts was het vrijdag een lichte, maar ze klonk gisteren toch wel behoorlijk benauwd. Vanochtend lijkt het weer wat beter, maar het verjaardagsfeestje van vanmiddag moeten we maar even overslaan.

Gisteren heb ik heerlijk gewinkeld met.... FABIAN! We waren al om 10 uur in de stad en hij heeft het goed volgehouden tot half 2. Toen was het wel een beetje op. Maar erg gezellig hoor! Onze grote missie was Langlauf ski's voor mij en Martijn kopen, maar Fabian kan niet wachten zelf ook te skien. Op de skibasar hadden ze helaas geen passende (langlauf)ski's maar we hebben al wel een paar skischoenen voor Faab gekocht...

Volgende week, of de week erna maar vroeg naar de skibasar (2e hands ski's etc) En nou nog de sneeuw!

Martijn moest met Suusje thuis blijven. Goed excuus om het kopen van een "leeshulp" nog even uit te stellen ;)  (Waag het niet een lees *B*R*I*L* te noemen in zijn bijzijn.

Op mijn viltblog staan nog een paar fotootjes van wat viltwerk

Hier nog een paar mooie herfstkleuren:

Rozenbottels in de tuin
  Boom in de straat. Het mooiste is er helaas hier alweer vanaf...
Herfstige sierkers in de tuin.

2 opmerkingen:

Martijn Theunissen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Martijn Theunissen zei

Nou mijn ega overdrijft 't allemaal een beetje: ik kan het zelfs schrijven: LEESBRIL. En ja, ik heb een leesbrilletje nodig (je wordt ouder, papa, geef 't maar toe).