maandag 14 september 2009

Mama staakt!

Van't weekend was ik een beetje ziekig en hoewel het gisteren beter leek te gaan, ben ik vanochtend toch weer mijn bed in gedoken. Nu wilde ik het vanmiddag lekker rustig aan doen en na het opruimen van de keuken nog even de kadoos (racebaan en trampoline) in de kinderkamer zetten, en daarna met de kinderen lekker aan de tafel een beetje freubelen, kleuren, plakken, maar de kinderen weigerden mee te helpen opruimen.

Toen heb ik Fabian nog een kans gegeven door hem naar boven te sturen en twee kartonnen dozen, die al maanden onder zijn bed liggen, naar beneden te brengen. Hij ging naar boven, Suus erachter aan en daar spelen ze nu al een half uur piraatje.

Laat ze nog maar lekker even muiten, kan ik nog even staken... kopje thee... boekje lezen....blogje schrijven...

Geen opmerkingen: